خیابان های معروف روسیه
نوشته شده توسط : enitour

خیابان Arbat

مراکز خرید مسکو

این خیابان یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های مسکو است و فقط به عابران پیاده اختصاص دارد. در اطراف این خیابان، مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد که باعث می‌شود گشت‌ و گذار در این خیابان قدیمی، تجربه‌ای متفاوت در سفر به روسیه باشد. در این خیابان علاوه بر اینکه می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف خرید کنید، از اجرای هنرمندان خیابانی هم لذت می‌برید. در واقع این خیابان فقط یک مرکز خرید ساده نیست، دنیایی از تجربه‌های ناب را در گشت و گذار در این خیابان تجربه خواهید کرد. می‌توانید از فروشگاه‌های کوچک و بزرگ انواع سوغات از قبیل عروسک‌های ماتروشکا، زیورآلات کهربایی و هزاران یادگاری کوچک و بزرگ دیگر بخرید.

خیابان Kuznetsky Most

این خیابان برای قرن‌های متمادی یکی از مهم‌ترین و نمادین‌ترین خیابان‌های خرید در مسکو بوده است. این خیابان در قلب مسکو و در شمال میدان سرخ قرار دارد. این خیابان از قدیم به عنوان مرکزی برای خریدهای لوکس شناخته می‌شده و به خاطر بوتیک‌ها و فروشگاه‌های مد مشهور است. علاوه بر پوشاک، انواع زیورآلات و عطر از برندهای مطرح روسیه و بین‌المللی هم در فروشگاه‌های متعدد این خیابان عرضه می‌شود.

خیابان Tverskaya

این خیابان یکی از گران‌ترین خیابان‌های دنیا است که از زمان‌های گذشته، یک مسیر تجاری مهم در مسکو بوده است. امروزه این خیابان به یک بهشت واقعی برای خرید تبدیل شده است. فروشگاه‌های بزرگ و شیک در بناهای سنگی این خیابان میزبان برندهای مشهور دنیا در زمینه‌ی مد هستند. این خیابان یک مقصد خرید گران‌قیمت است البته اگر بگردید ممکن است محصولات میان‌رده هم در میان هزاران کالایی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، پیدا کنید. از میدان سرخ به سمت شمال حرکت کنید تا به این خیابان زیبا برسید. حتی اگر قصد خرید ندارید، فرصت گشت و گذار در این خیابان را از دست ندهید.

منطقه‌ی Kitai-Gorod و خیابان Tretyakovsky Proezd

منطقه‌ی دیدنی Kitai-Gorod در شرق کرملین قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین مناطق تجاری مسکو است. این منطقه با بخش‌هایی از دیوارهای قدیمی و قرون وسطایی شهر احاطه شده است. فروشگاه‌های متعددی در این منطقه وجود دارند که در آنها می‌توانید انواع آثار هنری و صنایع دستی و هنر بومی روسیه را خریداری کنید. اشیای سرامیکی زیبا و زیورآلات از دیگر سوغات و کالاهایی هستند که می‌توانید بهترین آنها را در این منطقه پیدا کنید.

در شمال غربی متروی Kitai-Gorod یک خیابان کوتاه به نام Tretyakovsky Proezd وجود دارد که تجربه‌ی متفاوتی از خرید را برای شما رقم می‌زند. در این خیابان، برندهای لوکس و مشهوری مانند آرمانی، پرادا، Bentley و Graff شعبه دارند.




:: برچسب‌ها: روسیه , گردشگری, جاذبه های گردشگری روسیه , مکان‌های دیدنی روسیه , تور روسیه , راهنمای سفر به روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: